30 apr. 2009

Totul incepe...

...cu o dimineata perfecta.Soarele care rasare, lumina care se produce in camera ta, culorile care te invaluie, visele ce le-ai avut noaptea trecuta, toate sunt importante pentru a avea o zi frumoasa.Azi dimineata, de exemplu, m-am trezit groaznic de ametita.Aveam impresia ca o sa ma doara capul toata ziua si ca va fi naspa totul.Dar totul s-a schimbat cand lumina rasaritului a patruns in camera.Deci niciodata nu am pus pret pe asta dar a fost foarte frumos.Si inca ceva care mi-a facut dimineata buna, a fost faptul ca mi-am baut cafeaua cu Pephy, pe net ca deocamdata pana nu vine acasa nu avem cum altcumva.Imi era foarte dor de el, defapt inca-mi este [Hai mha acas'...:(] doar ca de cateva zile nu am mai avut timp de cafele dimineata sau povesti pana noaptea tarziu.Din cauza la scoala...trag..................anyway...cred ca ar trebui sa facem toti o greva.Scoala ne ocupa prea mult din timpul nostru.Ca ce chestie?Chiar daca faci scoala, chiar daca nu faci, tot bombalau ramai si niciodata nu poti sa le stii pa toate.Nici macar nu am timp sa citesc sau sa ma mai plimb prin padure.:(Damn...In fine, fratilor...cica invatati si aveti grija de viitorul vost'.yeah...right...Totusi sunt un cetatean ciumeg!

Un comentariu:

Nox spunea...

Dragutz.