14 mai 2009

Sk8er boy

KRIS:Buna, Omar!(Nume de scena):P
OMAR:Mi se mai spune "maimutel":))
K:Numele intreg?:D
O:Awad Omar
K:De unde esti?
O:Roman,Judetul Neamt
K:De unde aceasta pasiune pentru skate?
O:Pai totul a venit de la pasiunea pentru sporturile extreme...restul vine de la sine
K:Te-a ajutat cineva la inceput?
O:Da,am fost ajutat mult timp de catre anumiti prieteni ce se dau sau se dadeau mai bine decat mine pe vremea aia:)
K:De cat timp faci skate?
O:1 an si o luna(Fix)
K:Mai ai si alta "dragoste" decat sk8u?Gen...Cititul...Plimbatul...Clubbin'...:)
O:Am...femeile B-)=))
K:Ai participat si la concursuri?Si daca ai participat, banuiesc ca ai si castigat, nu?:D
O:Am participat...am pierdut...am castigat...Skate for fun
K:Bine, ma.Iti multumesc ca mi-ai acordat cateva minute.Ma mai anunti cand faci ceva frumos, si postam.:)Eu te sustin si sper sa fi tot mai bun si sa-i inveti si pe altii.Ai grija la masini si umbla drept!>:D<>:D<
O:Si eu iti multumesc pentru timpul acordat,si cand voi scoate ceva nou vei fi printre primii care va primi "de la cald".keep it:*

Niciun comentariu: