19 iun. 2009

Incomplete...

...Ce nasol e...Tati e plecat in Sicilia si a luat camera mea foto cu el.God ce nasol e.Atatea apusuri briliante am pierdut...Atatea locuri...daaaamn...Ma simt ca pixu'.N-o mai dau in viata mea la nimeni.Decat cand imi iau alta.Da probabil o sa-mi fie greu sa ma despart de ea.
Nu credeam ca suntem atat de legate.Avem o relatie speciala...Oh da.:>:>
Mi dor de camera mea foto...Ce tragic.
Oricum...mi-am reluat unul din...chestiile care ma faceau chill.Am desenat cate ceva.Dar nu pot sa le postez ca nu am camera sa le fac poza si cu telefonu' se vad aiurea.Da o sa le postez imediat ce-mi vine iubita-mi camera acas...cu tati.:D
Desenatu' e ca mersu' pe bicicleta.Credeam ca mi-am pierdut indemanarea da am facut niste portrete faine rau.Am ramas masca.:))
Saptamana de cacat.Am avut o saptamana suprasolicitata.Si din toata saptamana in care am avut repetitii...am facut doar o zi...restu tzapa...Si am si mers 5 km pa jos, pe caldura aia infernala...cu o sticla de Cola tinandu-ma in viata.Am supravietuit...m-am bronzat ca tractoristii.da e okay.who fuckin' cares?Ma duc sa dorm
Ah..noutate...Mi-am decolorat paru.Ce ciumeg ii.:))
Take a look.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce tare-ti sta asa <3
esti awsome-a :)) >:D<

te iubesc!