5 iul. 2009

Plec...

Da...Las iar balta orasul asta, care din mare si frumos a devenit mic si neinsemnat.Asa a ajuns dulcea si frumoasa noastra Sighisoara care dintr-un oras nemaipomenit de frumos, viu si cu oameni zambitori, intr-un santier cu gropi pana in centrul pamantului, oameni incruntati ocupati cu serviciile lor, care lucreaza degeaba ca oricum e criza si nu castiga nimic.
Ce reclama fac eu propriului meu oras.Asta e, daca e mort, e mort.Are intr-adevar si partile lui frumoase, apusuri faine, Aristocrat care cica e cel mai tare club din Ardeal, cocalarii stralucitori pe care ii vezi de pe luna, asa curele si blong-bling-uri au, si multe alte frumuseti.:)
Daca va ganditi sa faceti o excursie, luati-va cizme sau papuci rezistenti.Astia ne-au distrus cetatea cu firele lor prin pamant.Uite ce frumos e.



Mirific.Sper sa aranjeze si sa fie frumos pana la festival.

Imi cer scuze pentru calitate.E facuta cu telefonul mobil.

Cum spuneam, Sighisoara are si parti frumoase.Cum ar fi apusurile...si norii ce se aduna deasupra cetatii.Foarte frumos.


In fine, ce vroiam sa zic era ca plec, din nou.Plec la bunici, intr-un satuc micutz de langa Reghin.Acolo unde si ploaia uita sa vina.E frumos...sa mergi sa stai acolo, sa iei aer, sa citesti o carte, sa faci o poza, sa desenezi...Dar...Pana la urma te plictisesti.Si e destul de aiurea ca nu prea ai cu cine vorbi.O sa stau o saptamana.Hmm hmm..ce nasol o sa-mi fie.:))
O sa-mi lipseasca Sighisoara mea prafuita.Aveti grija de voi ma.Keep it real!

2 comentarii:

Anonim spunea...

tulai, mama, dar ce or facut astia cu sighisoara? mult or trebuit sa gandeasca!.........???????

lascivuhedonist spunea...

ce urat :(